Jó hírek, jó hangulat (a múlt hét után)

Múlt héten olvastam – először Csanádnál, aztán Pappitonál -, hogy az Immigration kicsit meghúzza a nadrágszíjat a bevándorlók helyzetét illetően, és kissé szigorúbban áll a dolgokhoz. (Elsőre persze nekem is erősen kezdett kalapálni a szívem és már kezdett úrrá lenni rajtam az elkeseredés, de aztán hallgattam az önmagamtól rögtön érkező jó szóra…)

Amennyire ezt innen Magyarországról meg lehet ítélni, én úgy látom, hogy a már meglévő szabályokhoz ragaszkodnak jobban, nem pedig szigorítják azokat. Értem ezalatt azt, hogy mintha eddig is úgy lett volna, miszerint rendelkezésre álló helyi munkaerő esetén a kiwik elsőbbséget élveznek, ha a szaktudás azonos.

Hajnalka és Rita ugyanott közölt véleménye alapján pedig továbbra sem tűnik reménytelennek a helyzet számomra. Írom ezt azután, hogy megkaptam az első választ egy tapogatózó, közvetlenül egy cégnek elküldött jelentkezésemre, amiben finoman elhajtottak egy jövőbeli pozíció lehetőségével kecsegtetve 🙂

Közben Ritától (aki fejvadászként dolgozik NZ-n) személyesen, személyre szabottan is kértem némi segítséget, információt, aki nagyon kedvesen és gyorsan válaszolt, méghozzá biztatóakat írva! 🙂

Ha már MCTS (április 28 óta MCITP :)) az ember, legalább nemzetközi képesítése van, amit talán ott is elismernek.

———————————————————————————————

Hétfőn este pedig már kint élő, kedvenc kutyás barátnőmmel, Helgával cseverésztem egy nagyon kellemeset (segített ébren maradni, így legalább a munkahelyi feladatomat is be tudtam fejezni éjfél körülre 😉 ) Ő mindig tartja bennem a lelket, és erősíti a néha (tényleg csak néha!) megroggyanó bizakodást!

Még hétfőn délben pedig kis hazánk egyik kiemelkedő szakértelmű MVP-jével ebédeltem (3 órássá nyújtva az ebédszünetemet), aki szintén erősen pozitív hatásával volt a kedélyállapotomra segítőkészségével és hozzáértésével. Szakmai ebéd volt, na! Ezért is mertem annyira elnyújtani 😉

Ígérem legközelebb időben előrefelé fogom mesélni a dolgokat, nem így hátrafelé.

Megkezdődött

Hát, eljutottam idáig is.

Még nem kristályosodott ki bennem, miket is szeretnék itt megosztani a barátaimmal, rokonaimmal és a még ismeretlen ismerősökkel 🙂

Főképp persze NZ járt a fejemben, amikor beregisztráltam a WordPresshez hogy legyen egy blogom, úgyhogy kezdem is ezzel, de majd egy következő bejegyzésben.

Elképzelésem szerint egyszerűbb lesz így tartani a kapcsolatot az itthon maradottakkal, mint egyesével küldeni az emaileket, amik aztán úgyis kukába kerülnek (fő az optimizmus persze 😉 )

Ráadásul kevésbé “erőszakos” megadni egyszer egy blogcímet, mint állandóan emaileket küldeni.

Jó olvasgatást!