“… csak az Ismeretlen ölén várjon az Új!”


Hogy némi irodalmi vénáról is tegyek tanúbizonyságot, egyik kedvenc költőmtől (figyelitek, már ez is hogyan alliterál? ;)) osztanék meg Veletek néhány sort (igény esetén az egészet is):

“Töltsd bőven italod, üdítsen drága mérge!

Így akarunk, amíg agyunk perzselve gyúl,

örvénybe szállni, mindegy: Pokolba, Égbe,

csak az Ismeretlen ölén várjon az Új!”

Ha valaki kíváncsi rá, lehet találgatni, barkóbázni, hogy mi is ez (biztosan a gugli is megmondja, de úgy elrontja a szórakozást), szívesen adok nyomravezető információ morzsákat 🙂

Mivel ennyiből nem derül ki egyértelműen, most lelövöm a poént, hogy az utazásról magáról van szó. Vagyis pontosabban szólva a repülésről. Eddig a http://www.pelikan.hu oldalon nézegettem repjegyeket, ahol kb. 1 hónappal ezelőtt még találtam is jó lehetőségeket a nyári időszakra is. 300e Ft körül volt a retúrjegy illetékekkel együtt, ami szerintem nagyon jó.

Persze ma nem sikerült ilyet találni, hanem csak jóval drágábbakat. Ez valószínűleg a gazdasági válságnak is tudható be, meg persze annak, hogy a nyár az főszezon 🙂

Kedvenc új-zélandi barátnőm, HH hatására (ismét egy alliteráció!) hozzáfordultam (ez pedig egy nyelvtani erőszaktétel a további alliterálás érdekében 😉 hmm a végén még alliterátor alligátor is lesz itt…) a Csanád által is ajánlott Nagy pihenés utazási irodához, ahol a kedves címzett 2 óra 20 percen belül már küldte is a választ, ami egész kedvező volt, most 330 000 Ft-ért van lehetőség retúrjegyet venni (ez szeptember 1.-től 305 000 lesz várhatóan).

A hölgy ezzel indokolta az én jó jegyek megtalálására tett sikertelen kísérletemet (mennyivel jobban hangzik így, mint ha azt mondanám, hogy béna voltam :))

“Sajnos a nyár, augusztus végéig magas szezonnak számít, így az árak is magasabbak. Már a helyek is fogyóban vannak, így lehetséges az, hogy az árak folyamatosan emelkednek (ahogy vásárolják a jegyeket a szabad helyek fogynak, az ár pedig emelkedik). Ráadásul ahogy ingadozik a HUF az EUR–hoz képest, az ára naponta változhat. Tehát mindig a helyeket kell nézni, erre egy on line rendszer nem képes.”

Korrekt, tömör összefoglalás, nekem elsőre nagyon rokonszenves a hölgy és a társaság is.

Nekem még egy miatt fontos a repjegy, méghozzá azért, mert 4-lábú pártfogoltamtól nem vagyok sem hajlandó, sem képes megválni, úgyhogy ő mindenképp jön. Ez viszont már egy másik bejegyzés témája…

3 thoughts on ““… csak az Ismeretlen ölén várjon az Új!”

  1. Andi csúcs ebben a dologban és nagyon korrekt!!!
    A kijövetelünk intézkedései alatt csak Ő volt aki tisztességesen intézte az ügyünket 🙂
    Üdv Neki, ha beszélsz vele, vagy levelet írsz Neki!Emlékezni fog rám, mert Engem nem lehet elfelejteni :)HH

  2. Sziasztok,

    Sztem Andi ram is emlekezi fog:)
    Minden foglalasunkat 77 -szer modositott cegenyke:)
    Szerintem az emailjeimet automatikusan a kukaba iranyitotta:)

  3. Én szándékosan nem említettem az ő nevét, de úgy látszik mindenki ismeri, aki a Nagy pihenéssel repült NZ-re 🙂

Vélemény, hozzászólás?

