(F)Elismerés


Ma örömmel olvastam Csanád blogján (mert azért olvasok más blogokat is, nem vagyok annyira narcisztikus, hogy ne tegyem 😉 – meg hát egy idő múlva elég uncsi volna csak ez az egy) a bejegyzést az én blogomról.

Ezúton is szeretném megköszönni neki, jólesett megtudni, hogy ő is figyelemmel kíséri az irományaimat (szerencsére azt nem írta le, hogy miket gondolhat időnként billentyűzetnyűvő stílusomról :o)) – a bejegyzés címével is erre próbáltam utalni, mert az felismerés, hogy megtalálta, de az már igazi elismerés, hogy önálló postot is kaptam tőle 🙂

Igyekszem méltó lenni hozzá, és hasonlóan értékes információkat közölni (az én stílusomban, ami vagy előny vagy hátrány, döntse el mindenki aki olvassa ;-)) mindannyiótokkal, akik ide látogattok az NZ illetőségű bejegyzésekhez, vagy akár kellemes olvasnivalót kínálni az egyéb témájú irományaimmal (szakmáról nem nagyon lesz szó, ígérem! arra ott van a másik). Gondolom, hogy az előbbiek jócskán népszerűbbek lehetnek, de a többit meg legalább olyan jólesik megírni 🙂

————————————————

A közvetlen hatás megmutatkozása: 🙂

Látogatottság

Reklámok

2 thoughts on “(F)Elismerés

Vélemény, hozzászólás?

