Bence oltása (egy ideig az utolsó)


Hogy ne szűküljek be nagyon egy témára blogírás kapcsán 🙂

Ma reggel Bencével néztünk egy Csipet-csapat részt reggeli közben (úgy tudja bambulni az aranyos fejével, hogy ha bármilyen kaját kínálok neki, elhajtja a kezemet :)), aztán megkapta a kinti szerelését, 8 óra felé pedig elindultunk a dokihoz!

Kicsit becsapós volt szegénykének, mert beültettük a bringásülésbe, amitől azt hihette, hogy bizony most kerekezés következik. Hát, félig-meddig igaza lett, de csak toltam, nem ültem fel, Gabi pedig ment mellettünk a bakkerkokkerrel.

Bence még a tegnapig letépendőként értékelt sapkát is kérte a liftben, pedig korábban visítva tiltakozott, már amikor csak közeledett feléje a sapi. Pedig nyáron fontos, pláne NZ-re készülve 🙂

Szóval hamar eljutottunk a dokihoz, kb. 10 percet kellett várni, addig ő meg én birtokba vettük a játszószobát, csúzdáztunk (na jó, én csak lentről néztem vágyakozva…), aztán irány befelé!

Vetkőztetés (mert hát aktméredzkedésről is szó volt) után beletettük a kisembert a mérleg serpenyőjébe, ahol eredményként azt kaptuk, hogy 12,22 (mínusz kendő) kg-mal nehezedik időnként az idegeinkre őkelme 🙂 Ezt követően megtudtuk, hogy 80-akárhány centi magas (én pont nem láttam, mert takarta az asszisztens, Gabi meg utána nem emlékezett pontosan), majd a (mole)sztetoszkóp hideg érintésétől borzongva, kérő szemekkel meredt rám utódom. Megacéloztam tekintetemet, próbálván átadni a rezzenetlen magabiztosságot gyermekemnek, de nem tudom sikerült-e 😉

Mindenesetre amikor következő fázisként a doki belebökte dundi felkarjába a tűt, nyikkanás nélkül tűrte – ebben talán nagyobb szerepet játszhatott az, hogy hirtelen kapta a szúrást, mondhatnátok, de nem! én tudom, hogy ebben is az ő rettenthetetlen bátorsága került napvilágra, ami sajnos már nem tartott ki addig, amíg a fecskendezés tartott. Viszont amikor mentünk kifelé, már ő nyitotta ki nekem a kaput a bringám előtt 🙂

3 thoughts on “Bence oltása (egy ideig az utolsó)

  1. Szia Isti, és üdv a családnak is!
    Most bukkantam rá a bloggodra, és csak sok sikert akartam kívánni nektek az újrakezdéshez! Nagy lépésre szántátok el magatokat, amit nagyon tisztelek bennetek! Ha minden jól megy jövőre találkozunk!Addig is kitartás!
    Üdv Zsolti

    • Szia Zsolt!
      Köszönöm a jókívánságokat, remélem majd nektek is segítségetekre fog szolgálni ez a blog is a többivel együtt. Ha bármi kérdésed van, nyugodtan tedd majd fel, legjobb tudásom szerint válaszolok 🙂
      Bár persze ez a jövőben lesz inkább érdemi segítség, most még én is sok tekintetben a sötétben tapogatózom.

  2. Szia Isti, és üdv a családnak újból!
    Nos amiket olvasok, hogy milyen szigorításokat vezettek be a a nagy fehér felhők hazájban, nem rettent el csak lelassít egy kicsit. Elfog telni egy kis idő, és rájönnek, hogy mégis kell a munkaerő! Vezsenyi Hajalka szavait idézve aki szerintem egy igaz, korrekt, nagyon ügyes és az egyetlen magyar bevándorlási ügynök(ez itt a reklám helye) akivel volt szerencsém találkozni személyesen az írta: idézem:”Célom, hogy segítséget nyújtsak azon honfitársaimnak, akik nem csak sóhajtozva forgatják a földgömböt vagy éppen az utazási prospektusokat, hanem elég elszántak ahhoz, hogy valóban nekivágjanak a nagy útnak”!Én ezt teszem! Most még nem jött el az én időm. Ezért ha minden igaz neki vágok a nagy útnak egy barátommal, és világot látunk, azért, hogy megérkezzünk a Hakuna Matatába az ígéret földjére,Új Zélandra.Bevallom, hogy kissé irigykedve gondolok azokra a honfitársaimra akik eljutottak oda, hogy új életet kezdjenek(azokra meg pláne akik oda születtek:)). Novák Csanád szavait idézve(aki szintén egy remek srác) itt sincs kolbászból a kerítés, de becsületben lehet élni. Aszt hiszem, hogy én is vezetni fogok egy bloggot a nagy útról amit tervezek a haverommal, és minden egyes honfitársamnak mi is bebizonyítsuk, hogy igen is van másik élet, egy jobb élet!!!!! Ha egyszer lepereg az életünk filmje előttünk, legyen mit végig nézni! Üdvözlet mindenkinek!
    Zsolt

Vélemény, hozzászólás?

