Babona, hit, kitartás és Hahota :)


Az eszement címtől most sincs menekvés. Az elején magyarázzam, vagy a végén? Bár ez igazából költői (blogírói) kérdés, de a választ még én sem tudom 🙂

Mint azt tudjátok, múlt péntek (május 22.) jelentős nap volt számomra, nem is annyira racionális szempontból, mindenesetre nekem jelentett annyit, hogy mindenképp aznap szerettem volna két BI cégnek elküldeni az önéletrajzomat. Ez majdnem elmaradt, de aztán este 10-11 körül mégiscsak megtettem. Ez volt az első alkalom, hogy konkrétan a szakterületemen tevékenykedő társaság lett a címzett (először nálam is az álláshirdetések voltak /csekély eredménnyel/ meg néhány SQL Server DBA-jellegű cég).

Az egyiket egy SQL-es srác ajánlotta, akinek szintén küldtem CV-t, de nekik inkáb DBA kellett, a másikat én találtam. Rokonszenves volt az utóbbi esetben a Career aloldal alján található mondat:

“Sorry, at this point in time we do not use agencies and will not pay any associated fees to external parties.”

Végignéztem magamon, eldöntöttem, hogy én biza nem vagyok ügynökség, így hát nyugodt szívvel mertem ajánlani magamat nekik. Sőt, nyugodt szívvel mentem ágyikóba, hogy mégiscsak sikerült a megfelelő napon küldeni, nem töketlenkedtem túlzottan el a dolgot.

Ez volt a babona rész 😉 Egybefonódik ugyan a hittel, de az végig átitatja az egész folyamatot részemről. Anélkül esély sem volna 🙂

Hazudnék ha azt mondanám (és hazudni nem akarok, azért is NZ a célpont, mert ott ez nagyon nem divat), hogy nem gondolok mindennap a dologra (mármint NZ-re meg a munkakeresésre), úgyhogy nem is mondom. Kitartóan szuggeráltam a messzeségből a címzetteket, hogy “válaszoljatok és érdeklődjetek irántam!” 🙂

Kitartás rész is megvan!

Tegnap (kedden) reggel kaptam is választ a második cégtől, méghozzá elég biztatót!

Itt van a Hahota: “Megjön a kedve ha vár a keddre!” 😀

Tömören szólva azt írta, hogy tetszik neki a CV-m (ez idáig sablonos), szeretne velem telefonon beszélgetni egyet, és bár eddig a helyi munkaerőpiacról válogattak, ha megfelelőnek találna engem, szívesen utánajár, hogyan lehet külföldi alkalmazottat felvenni.

Én ezt nagyon biztatónak találtam, örültem is neki az egész nap folyamán 🙂

Reklámok

3 thoughts on “Babona, hit, kitartás és Hahota :)

    • Biztosan az, de Wellington még az északi, bár igaz, hogy látni lehet a délit. Majd együtt kuksoljuk a szorost, hogy lássuk mennyire szép 😉
      Amúgy ha jól olvastam, akkor 3,5 óra komppal, 25 perc repcsivel.

      Én maradnék a kompnál, biztosan sokkal szebb (és ha nem naponta kétszer kell átmenni, akkor simán belefér :))

Vélemény, hozzászólás?

