Vörös Bika


Nohát nekem nem ő/az fog szárnyakat adni, de azért szárnyra kapok én is, méghozzá augusztus 4-én.

Ennek előkészítése volt egy számomra majdnem maratoninak tűnő levelezés Nagypihenés Andival (a gmail 31 levelet mutat, szóval a 42-t azért nem sikerült elérni). Tényleg türelmes volt, néha szerintem nehéz eset voltam, de hősiesen kitartott, úgyhogy Budapest – Prága – Szöul – Auckland útirányon át irány Új-Zéland!

Prágáig ilyennel (csak nem Air NZ lesz rajta):

Onnantól meg:

Először egy másik járatra kaptam volna jegyet, ami olcsóbb lett volna ha rendelkezem ISIC kártyával (nemzetközi diák), de mivel nincs hallgatói jogviszonyom (hiába vagyok fiatal, annyira már nem :P) ezért az kiesett. Annyira nem bánom – vagy legalábbis igyekszem a jót keresni a változásban – mert nem szívesen “nappaloztam” volna HongKongban reggel 7-től este 8-ig. Így a leghosszabb várakozás az 4,5 óra lesz Szöulban. Ugyan e-olvasóm nincs, de a kis pda-mon már régóta olvasok, majd rátolok 4-5 könyvet, 2 hangoskönyvet, aztán csak elleszek. Hogy feltölteni hogyan fogom, az még rejtély számomra, fogalmam sincs, milyen hálózati csatlakozók vannak Szöulban.

NZ-n már Helga jóvoltából nem rögtön az ismeretlenbe csöppenek, hál’ Istennek lesz, aki elkalauzol az első órák/napok dzsungelében (pl majd ad olyan átalakítót is, amivel fel tudom tölteni a telcsimet ;). Köszönet neki előre, így nyilvánosan is! 😀 😛

Úgyhogy augusztus 6-án reggel, egészen pontosan (ha az égiek is úgy látják jónak) 7:30-kor érkezem meg álmaim földjére!

Remélem sikerül majd személyesen is találkoznom blogíró példaképeimmel/sorstársaimmal! 🙂 Bár még nem tudom, hogy mikor hol hogyan merre leszek és biztosan a fülem is kettéáll az elején az újdonságoktól, intéznivalóktól, de talán egy kávéra/sörre/pohár borra vonatkozó meghívást nem utasítotok vissza 🙂

Reklámok

One thought on “Vörös Bika

Vélemény, hozzászólás?

