Pizsiben a munkahelyre :)


Huhú, ma Budapesten is nagy esőzések vannak (még a város is készít fel az NZ időjárásra :)) De a jó bringás nem visszakozik, egy kis eső nem fog belepökni a levesembe. Úgyhogy a reggeli kutyasétánál leteszteltem a hőmérsékletet is, majd a kerekezéshez is felöltöttem a teljes esőruhámat.

Persze mivel azért komoly hideg nincsen, nagyon nem szabadott aláöltöznöm, különben kívül-belül vizes leszek. Így hát az esőnaci alatt meghagytam a kellemesen vékony pizsamát és abban tekertem be az irodába 🙂

Be is jött a dolog, mert az izzadás elkerült, és csak a buksim lett vizes, mert a sisak teteje lukacsos. De annyi meg nem árt, már meg is száradtam.

Mondhatnám hogy megúsztam, de asszem inkább elvittem szárazon 😛

Vélemény, hozzászólás?

