G-rekord…


Hogy Guiness vagy gatya, mindenki döntse el maga 🙂

Tegnap este az asszony szedte le a szárítóról a friss, tiszta ruhákat, aztán rámparancsolt, hogy a sajátjaimat tegyem a helyükre. Épp az alsónaciknál tartottam, amikor belémvágott az ötlet, hogy inkább felhúzom őket (ne keressetek racionális kiváltó okot a tett mögött, mert nincs :)) Aztán előszedtem a fiókomból a többit is, és 5 perc múlva már az összes rajtam volt (fürdőgatyókkal együtt 21 db :)) – levenni aztán még nagyobb öröm volt…

Ha nincs még ilyen kategória, akkor Guiness rekord is lehetne belőle 🙂

Kissé nehezen tudtam így menni, de Gabi javasolta, hogy imigyen csökkenthetném a poggyászom súlyát, vagy új foglalkozásként csempészhetnék alsónadrágot NZ-re 🙂 (Bár persze kétséges, hogy megérné-e a fordulónkénti 20-30 gatya a repjegy árát…)

De ha még felhúzok 20 pár zoknit meg 20 pólót és a nagykabátomat is, akkor már lassan nem lesz szükségem a poggyászra 🙂

Reklámok

4 thoughts on “G-rekord…

  1. naggggyon hülye!!!! de épp itt volt nálunk az egyik legkedvesebb barátosném Pécs szép városából, (na jó nem egészen Pécs, hanem Hosszúhetény) és könnyesre röhögtük magunkat félkegyelmű Uram láttam, akinek a mozgása volt a legszuperebb! Akár valami kis robot. Zsuzsa amúgy sokkal jobban röhögött mint én :-)), + örömködött, hogy nekem milyen “jógyagya” férjecském is van.
    Ő is ilyet akar magának. Ám legyen, de az enyém persze már foglalt!!

  2. Fénykép is készült, de azt nem teszem közzé, mert akkor be kéne állítani a korhatárosságosságot is a bloghoz 🙂
    Bár azért 21 gatya igencsak takar mindent 🙂

    • Ne légy neveletlen, Hugi! 🙂
      Majd jól elrejtem a képeket az asszony elől 😛 Amúgy ma megnéztük őket nagyban (úgy értem felmásolva a fényképezőről a gépre), nincs is benne semmi olyan, ami miatt ki kéne tennem a 12-es karikát, úgyhogy talán lehet róla szó 😉

Vélemény, hozzászólás?

