Vérvétel (HbSAg meg HIV)


Vérvétel (HbSAg meg HIV)
Újabb kellemes tapasztalat, és egyfajta igazolása annak, hogy a pozitív hozzáállás gördülékenyebbé teszi a dolgokat.
(Talán a hozzáállás még állást is eredményez majd :))
Kedd (2009.07.14.) reggel magamhoz képest korán keltem, mert csak 7-f8 felé ébreszt már a gyerkőc, de most 6-kor már pattantam ki, és vittem le Barnit sétálni. Kellemes is volt, mert ekkor még hűs szellő fújdogált, Barni is aranyosan szaladgált, játszott.
Végül n8 tájban indultunk el otthonról Gabi meg én. Eltekertünk bringával az Infoparkig, ott letettük a bicajokat, mer’ azé’ a nyóckerbe’ inkább nem hagyom kint az utcán őket, és ki tudja milyen helyen tudnánk kikötni. Helyette a BKV-t választottuk, és hn8-ra már meg is érkeztünk a Mária utcába (Szent Rita általam korábban már említett temploma is ebben az utcában van ;)) (az Üllői út felől érdemes megközelíteni, mert arra van a megfelelő szekciója a klinikának).
Nem kell a földszinten a kartonozónál bejelentkezni, csak simán elindultunk felfelé egy lépcsőn, ahol a fordulóban van a bejárat az ilyen vizsgálatokhoz. Amerikai vízummal összefüggő papírok vannak a falon, ez alapján találtuk ki, hogy az a megfelelő ajtó 🙂
Ketten voltak előttünk a sorban, tehát nagyon időben érkeztünk. Kb. 8-kor ki is nyitották az ajtót, 3.-4.-ként bementünk, az itt lévő adminisztrációs ablaknál szintén nem kellett bejelentkeznünk, úgyhogy a vérvételnél mi lettünk az elsők!
Az asszisztens nő kedves volt, szakszerűen és gyorsan dolgozott. Amíg Gabi beszélgetett vele meg adminisztráltak, addig én felszaladtam a gazdasági irodába és befizettem a 2×5 500 Ft-ot. Ha sürgősen akartuk volna, akkor kb. duplája lett volna, de legalább másfélszeres ktg. Ráadásul így is meglesz jövő keddre, amúgy meg pénteken mehettünk volna érte. 2 munkanap a különbség, nem érte volna meg.
Mikor visszaértem, épp bökés volt 🙂 2 kémcsőnyi vér szükséges a 2 vizsgálathoz (ez legalább egyenesen arányos :)) Nem volt TB-kártyám, de szerencsére a személyim is elég volt. Én nem ragaszkodnék a TB ellátáshoz a magam esetében, inkább fizetnék, amikor szükséges van eü-szolgáltatásokra. Ilyenkor “valahogy” sokkal gördülékenyebbek a dolgok.
Szerintem n9-kor már kint is voltunk újra az utcán, szorítva a kis vattát a kezünkre 🙂
Az orvosi vizsgálat első állomása tehát nagyon flottul zajlott, ilyen legyen a többi is 🙂

Újabb kellemes tapasztalat, és egyfajta igazolása annak, hogy a pozitív hozzáállás gördülékenyebbé teszi a dolgokat.

(Talán a hozzáállás még állást is eredményez majd :))

Kedd (2009.07.14.) reggel magamhoz képest korán keltem, mert csak 7-f8 felé ébreszt már a gyerkőc, de most 6-kor már pattantam ki, és vittem le Barnit sétálni. Kellemes is volt, mert ekkor még hűs szellő fújdogált, Barni is aranyosan szaladgált, játszott.

Végül n8 tájban indultunk el otthonról Gabi meg én. Eltekertünk bringával az Infoparkig, ott letettük a bicajokat, mer’ azé’ a nyóckerbe’ inkább nem hagyom kint az utcán őket, és ki tudja milyen helyen tudnánk kikötni. Helyette a BKV-t választottuk, és hn8-ra már meg is érkeztünk a Mária utcába (Szent Rita általam korábban már említett temploma is ebben az utcában van ;)) (az Üllői út felől érdemes megközelíteni, mert arra van a megfelelő szekciója a klinikának).

Nem kell a földszinten a kartonozónál bejelentkezni, csak simán elindultunk felfelé egy lépcsőn, ahol a fordulóban van a bejárat az ilyen vizsgálatokhoz. Amerikai vízummal összefüggő papírok vannak a falon, ez alapján találtuk ki, hogy az a megfelelő ajtó 🙂

Ketten voltak előttünk a sorban, tehát nagyon időben érkeztünk. Kb. 8-kor ki is nyitották az ajtót, 3.-4.-ként bementünk, az itt lévő adminisztrációs ablaknál szintén nem kellett bejelentkeznünk, úgyhogy a vérvételnél mi lettünk az elsők!

Az asszisztens nő kedves volt, szakszerűen és gyorsan dolgozott. Amíg Gabi beszélgetett vele meg adminisztráltak, addig én felszaladtam a gazdasági irodába és befizettem a 2×5 500 Ft-ot. Ha sürgősen akartuk volna, akkor kb. duplája lett volna, de legalább másfélszeres ktg. Ráadásul így is meglesz jövő keddre, amúgy meg pénteken mehettünk volna érte. 2 munkanap a különbség, nem érte volna meg.

Mikor visszaértem, épp bökés volt 🙂 2 kémcsőnyi vér szükséges a 2 vizsgálathoz (ez legalább egyenesen arányos :)) Nem volt TB-kártyám, de szerencsére a személyim is elég volt. Én nem ragaszkodnék a TB ellátáshoz a magam esetében, inkább fizetnék, amikor szükséges van eü-szolgáltatásokra. Ilyenkor “valahogy” sokkal gördülékenyebbek a dolgok.

Szerintem n9-kor már kint is voltunk újra az utcán, szorítva a kis vattát a kezünkre 🙂

Az orvosi vizsgálat első állomása tehát nagyon flottul zajlott, ilyen legyen a többi is 🙂

2 thoughts on “Vérvétel (HbSAg meg HIV)

    • Persze, de vidám ember apróságoknak is örül! 🙂
      Különben is, itthonról most másnak nem nagyon tudok örülni, amíg ki nem érek, addig érdemben már szerintem más nem nagyon fog történni.

      Viszont akkor remélem nagyon beindulnak a dolgaim…

      Jajjaj, már csak két hét a repülésig. Azért egyszerre izgalmas és para dolog ez.

Vélemény, hozzászólás?

