Pakolás, hirdetés


Gőzerővel nekiláttunk a hirdetősdinek, beizzítottam végre a Vaterás fiókomat, mert eddig nem nagyon használtam. Előtte az expresszen próbálkoztam, de ott viszonylag kevés sikerrel. Mondjuk a bringám hamar elment azon keresztül is.

Most már a két kerekem sincs ki (az asszonyét használom, amíg az övé még megvan), viszont diót aprítani még tudok a robotgéppel. A nagygépem is egy hét múlva elmegy, utána meg én is, a családnak meg marad az új netbook. Pici de praktikus (csak egy VGA-kábel kéne hozzá, mert az enyém már elkeveredett, a DVI-os meg nem jó hozzá 😦 )

Ma délután a ruháim is előkerültek: kipakoltuk mind a másfél szekrényt (összesen 3-4 polcot), aminek legalább a 65%-a jótékonykodás keretében rászorulók ruhatárát fogja majd gazdagítani, a fennmaradó részt pedig viszem magammal. Soha nem voltam ruhamániás, de az utóbbi években már egyre inkább a "tulajdonlás” fogalmától való elszakadás jegyében éltem, a javakat inkább digitális formában gyarapítottam (de nem DVD-re írva minden felesleges dolgot!), ami lehet, hogy időnként nem olyan kellemesen használható (pl. könyvek esetében az igazi hangulatát az e nem tudja pótolni), viszont a környezetre gyakorolt romboló hatása összességében, hosszú távon alacsonyabb.

Szóval a ruháim már összegyűltek, szerintem közel sem fogják kitölteni a nagy hátizsákomat, úgyhogy lesz helyem még egyebeket is pakolni, de már csak a jövő héten 🙂

3 thoughts on “Pakolás, hirdetés

Vélemény, hozzászólás?

