Hogyan jutottam NZD-hez?


Ez azért is fontos, mert ha jól tudom, havi 1000 $-val rendelkezni kell a turistának ahhoz, hogy bemehessen az országba.

Az elején még naivan azt gondoltam, hogy valamelyik bankban vagy valutaváltónál lehet venni, de aztán hamar kiderült, hogy a magyar bankok nem forgalmaznak, a váltóknál pedig egyszer-egyszer előfordulhat hogy van (ha épp akkor kért valaki pl. Ft-ot és neki csak NZD-je volt), de tömören szólva nincs 🙂

Aztán mikor eziránt érdeklődtem az Index NZ fórumán, nem sokkal később kaptam két emailt is, mert azért van olyan magyar NZ-n, akinek szüksége van forintra. Persze zömmel nem ott helyben (hülyeség is volna), saját magának, hanem pl. repjegyet venni rokonoknak …

Úgyhogy most van kp-ben több mint 1 600 NZD-m, illetve nem helyben még 2000, meg lesz még így valamennyi. Igaz, az 1600 pont nem elég a két hónapra, de majd kiegészítem €-val meg GBP-vel.

Reklámok

2 thoughts on “Hogyan jutottam NZD-hez?

  1. “Ez azért is fontos, mert ha jól tudom, havi 1000 $-val rendelkezni kell a turistának ahhoz, hogy bemehessen az országba.”

    na de senki se mondta, hogy annak készpénznek kell lennie! Egyébként pedig tőlünk nem kérték, hogy bizonygassuk, hogy van. Nem is tudtuk volna, mert nem volt nzd-nk.

  2. Vagy annak megfelelő összegű valuta, ez is fontos!!!Nekem elkérték és szépen le is számolgatták bankjegyről-bankjegyre :)És felírták, megjegyezték, dokumentálták aláíratták, egyebek……………

Vélemény, hozzászólás?

