Telcsi meg jogsi (tepsi nem lesz)


Főképp két dolgot érintenék röviden:

  • telefon: holnap (azaz inkább ma, elnézve az órát) veszek egy SIM kártyát, kipróbálom ezt az új szolgáltatót, a 2degrees-t. Hazafelé 20 centért írok sömit, az nekem megfelel 🙂
  • jogosítvány: na, ez érdekesebb téma
    • egyik vélekedés szerint nem jó itt kint a magyar jogsi önmagában, csak akkor, ha van az embernek nemzetközije  is, ekkor egy évig vezethet itt minden további nélkül,
    • egy bevándorlási infófüzetben azt olvastam, hogy ha az embernek van jogsija, és azon angol nyelven vannak a dolgok, akkor megfelel, ha nem, akkor “you must carry an English translation” – én magamnál hordom majd ezt a füzetet, és ha esetleg megállítana a rendőr, én bizony megmutatom neki, mire alapoztam a feltevésemet 🙂

Várom a tapasztaltabbak tanácsát e téren! 🙂

4 thoughts on “Telcsi meg jogsi (tepsi nem lesz)

  1. A fejleményeket figyelem, mert a vodafon-al a tökünk tele van és váltani kéne, csak lusti a család, de ahogy látom majd a nyomozó munkát Te megoldod 🙂

  2. többször volt erről szó már. ha van magyar jogositványod, akkor azzal az országba lépéstől számitva egy évig vezethetsz.

    nem kell a nemzetközi se, meg semmi varázslat.

  3. Bocsi, hogy a te blogod hasznalom, de csalavolgynek szanom: en most valtottam vodafonrol, 2degreere. top upos vodam volt, a 2degree sim kartya 2 dolcsi volt, meg a feltoltes 20. interneten tudsz regisztralni, a regi szamomat 20 perc alatt atirtak es meg kaptam 10 dolcsi feltolest plusszba……. de lehet azota mar valtottatok ti is …..??? nekem megerte

    • Semmi gond 🙂 Orulok, ha minel tobben hasznaljak. Nem tudom, hogy eljut-e igy hozza, de elkuldhetem neki emailben is.

      En amugy rogton 022-vel inditottam 🙂

Vélemény, hozzászólás?

