Wellingtoni tervezgetés-szervezgetés


Szóval ahogy írtam múltkorjában Rob nagyon bíztató leveléről, illetve ahogy az előzőleg közzétett bejegyzésben ígértem, most jönnek a munkahellyel összefüggő részletek, bár főképp még csak ott tartok, hogy leszerveztem magamnak az utazást. Ami meg kell hagyni, eléggé zökkenőmentesen sikerült 🙂

Egy újabb, a szombati nap során kapott emailben a következőt írta reménybeli munkáltatóm:

“If possible could you please be in Wellington on the 12th August.  I will meet with you and have a discussion.  I will also arrange a couple of interviews for you with some of the wider team.”

  • tehát szerdán mindenképp Wellingtonban leszek, remélem az időjárástól kapok jót is rosszat is, hogy el tudjam dönteni milyen a város csúnya és szép arca,
  • a meet with you nyelvtanilag nekem még mindig zavaró, de ha itt ez van, akkor ez van 🙂
  • ha nem gondolná komolyan, nem szervezné le a beszélgetést a többiekkel (a másik 3 fővel :)) – persze az eddigi jelek is erre utalnak, de minél több biztató észrevétel, annál jobb!

Mivel nem tudom, hány órára gondolta, ezért úgy döntöttem, odautazom már kedden. Megnéztem a lehetőségeket, és keddre volt is Virgin Blue 67 dolcsiért. Szuper! Visszafelé ilyen olcsón csak szerda du. f2-re volt, ami azért nem az igazi, mert ha együtt is ebédelünk, eléggé hülyén jön ki, hogy “bocs de megy a gépem vissza”. A későbbi járatok meg már 189 dolcsitól indultak.

Hát, gondoltam megnézem másnapra, 140 dollár. Ez sem az igazi, ennyiből a vonat is megvan. Na, akkor vetettem egy pillantást a Tranzscenic honlapjára, ahol találtam péntekre $69-s jegyet! Hurrá! Remélem nekem is hasonló látványban lesz részem!

Szállást is kinéztem, sikerült $60-ért találnom, rövid keresgélést követően. A single room ugyan közös fürdőszobával megy, de ilyen árért ilyen elhelyezkedéssel nekem tökéletesen belefér.

Még a helyi közlekedésnek is utánajártam mind Aucklandben (Glen Innes – reptér), mind Wellingtonban, és ha nem is BKV színvonalú a hálózat meg a járatsűrűség, azért menni fog a dolog 🙂

A két jegy (repülő és vonat) megvan, a szállást is lefoglaltam (lehetett volna azt is kártyával fizetni, de a szállásadó azt írta, jobban örül a kp-nek, úgyhogy én sem a magyar kártyámat terheltem vele inkább, így is kíváncsi vagyok, mekkora összeget vonnak majd le róla).

Úgyhogy most várom a keddet 🙂 … és reménykedem, hogy az aucklandi interjúmat a másik fél nem erre az időszakra tervezi 🙂

Reklámok

2 thoughts on “Wellingtoni tervezgetés-szervezgetés

Vélemény, hozzászólás?

