Rossz hír, jó hír


Na, ma szükségem is volt a “Soha ne add fel!” hangulatra.

Megkaptam a választ Robtól, és sajna nemleges volt. Nem mondom, hogy nem esett rosszul, de azért nem voltam dühös rá. Egyrészt azzal csak a saját helyzetemet nehezítettem volna, másrészt meg az ő szempontjából igaza volt. A fő indok amúgy az volt, hogy bár technikailag megálltam a helyem az interjúk során, ők viszont egy “consultancy based company”, tehát a másik, a biznisz oldal náluk fontosabb. Most legalább már tudom mi a helyzet. Mondjuk az, hogy a beszélgetés végén munkakereséshez a trademe-t meg a seek-et ajánlotta, az amolyan nagyon gesztus jellegű volt, különben meg is sértődhetnék, ha ennyit nem nézett ki belőlem, hogy ezeket ismerem már 🙂 Na mindegy, nem sértődtem meg :o)

Ehelyett nekiálltam még nagyobb tempóban álláslehetőségeket felhajtani, írtam azokra a helyekre is, ahová már a múltban ezt megtettem, de a fene fog most az udvariasság/nem udvariasságon szívbajoskodni!

F4 körül indultam el itthonról a már említett SQL usergroup találkozóra. A csúszás miatt nem sikerült végig begyalogolnom, csak Newmarket központjáig. Hát, az a St. Johns meg Remuera igencsak puccos környékek. Máskor talán jobban értékeltem volna a szép házakat, de most eléggé zombi hangulatban tettem egymás után a lábaimat lépegetéskor (sebaj, majd Gabival elsétálunk egyszer erre!)

Végül a találkozó nem volt valami nagy eresztés, de jól éreztem magam fejlesztők között, meg jólesett újra SQL Servert látni, mégha csak a kivetítőn is 🙂 Hiányzik már maga a munka, a dolgozás is. Elvetemült egy fajta vagyok, mi? 🙂 Mindenesetre kizökkentem az elkeseredettségből, és amikor kijöttem, látom hogy időközben kerestek telefonon: egy aucklandi szám. Na, majd holnap visszahívom, gondoltam.

Hazaérve rögtön emaileket néztem, és attól a cégtől hívtak telefonon – tudtam meg egy emailbol – akikkel szintén volt egy interjúm még Magyarhonból: mehetek jövő hét elején személyes beszélgetésre 🙂 😀 🙂

Itt jobban technikainak tűnt a meló, legalábbis az elmondásuk alapján, tehát bizakodva nézhetek elébe. Úgyhogy ami elvétetett tőlem délután, visszaadatott este. Nem bánkódom azon, ami nem jött össze, inkább arra összpontosítok, ami előttem áll, és még rajtam múlik, hogy összejön-e!

Reklámok

13 thoughts on “Rossz hír, jó hír

  1. egyik szemem sir, a masik nevet 😦 🙂
    (kar hogy nincs ilyen smile)

    Ha nem jott ez most ossze, akkor ennek igy kellett tortennie.
    Nem szabad eroltetni a dolgokat, csak meg kell adni a lehetoseget.
    Ugyis az lesz a legjobb, ahogyan majd alakulni fog, csak meg nem tudod.
    Szurkolok a hatralevo interju(k)hoz…

  2. Itthonról könnyű okosnak lenni, de valószínűleg azért nem sikerült, mert nem ott van a helyed. Hajrá a következőre! Szorítunk, mi kevésbé bátor itthonmaradtak. 🙂

  3. Mindenkinek köszönöm a biztatást és a szurkolást (még a végén annyit SZURKOLtok, hogy tényleg ittragadok Új-Zélandon :))

    Már megvan a következő időpont, hétfőn de. 10-re megyek (az Mo-on pont éjfél). Azt illetően is nagyon bizakodó vagyok 🙂

  4. Szeva,

    egyáltalán nem udvariatlanság itt piszkálni a tisztelt reménybeli munkaadót. Vagy bárkit. Ha e-mailt írsz, kezdd így: “I am terribly sorry to bother you…” és már kérdezd is hogy mi a helyzet. Nyugodtan lehet telefonálgatni is, néhányan direkt elvárják, hogy érdeklődő legyél, ebből szűrik le hogy tényleg assertive vagy, fel mered venni a telefont, nem vagy szolgalelkű, stb.

    (meg másrészről meeeeggaaaaalllsziiik a szájukban a tej…)

    hajrá.

  5. Ahogy mondani szokták, minden okkal történik, valószínűleg az is, hogy Rob-éknál nem jött össze a dolog. De továbbra is csak pozitívan, hajrá a másik találkozóhoz.
    Eddig szerintem jól csinálod, ha továbbra is ilyen lendülettel mész a dolgok után, meglesz ennek a gyümölcse. 🙂

  6. Figyelemmel kísérjük az eseményeket, igaz e-mail-ben, valamint skype-on sokkal többet tudunk mint TI KEDVES BARÁTOK és ISMERŐSÖK De nagyon jól esik, hogy ennyien drukkoltok az Istinek. Mi is.

Vélemény, hozzászólás?

