Falafel lány – csípős nyelvvel


Nem áll szándékomban gasztrobloggá is kibővíteni az irományomat, de ma annyira jópofára sikeredett szerintem az estebédem, hogy gondoltam egy képet feldobok róla 🙂

A héten ugyanis találtam végre a Pakiban (nem Pakisztán, PakinSave :)) falafelt, amit otthon lehet frissen elkészíteni. Nem is annyira vészes az ára (bár az óhazában kedvezőbb), viszont nagyon szeretem, emiatt már vártam, hogy kipróbálhassam. Az alkalom váratott magára, de ma eljött az idő! 🙂

Készítettem hozzá baszmati rizst, ebből lett a fej (láthatjátok, hiába rizs, azért “ő” igazán fehér ember :)), a répát és a lilahagymát azt hiszem mindenki felismerte (a bal oldalon lévő hagymadarabkák nem akarnak jelképezni semmiféle hallószervi elváltozást, csak azok előbb voltak a tányéron, mint a rizs), a mosolya pedig olyan édes… s egyben savanyú is 🙂

A néger beütésű frizura pedig a falafelnek köszönhető 🙂

Azóta mind elfogyott, mert tényleg oltári finomra sikeredett!

Reklámok

One thought on “Falafel lány – csípős nyelvvel

Vélemény, hozzászólás?

