Ismeretlen ismerősök


Először is szeretném megköszönni szeretett Olvasóimnak a biztatató és lelkesítő hozzászólásokat. Jó olvasni őket és jó érezni, hogy ilyen sok embernek “rajtam a szeme” 🙂

A blogolás mint olyan révén, egyre több érdekes apróságot fedezek fel, ahogy halad előre az idő. Főképp régi (értsd web előtti) magyar szólások, szófordulatok fedik fel számomra eddig rejtett jelentésüket:

  • “Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek.” – jó, az igaz, hogy nem nagyon van olyan dolgom, amit ne tudnék valakivel megbeszélni, de vannak olyanok, amiket azért nem kötnék néhány emberen kívül mások orrára. Azáltal viszont, hogy itt ország-világ olvashatja (még akkor is, ha a nyelv miatt eme közönség pusztán tízmilliós nagyságrendűre szűkül le :)), valahogy kevésbé szégyenlős az ember. Most biztosan példákat is szeretnétek, úgyhogy két címkét (tag-et) említek: szellem és gyagya. Az ezen bejegyzésekben leírt dolgaimat tutira nem osztottam volna meg mindenkivel más módon, így viszont valahogy jobban belefér. Nehéz ezt úgy megérteni, ha az ember nem írt még blogot (vagy nem folytatott ebből a szempontból ehhez hasonló tevékenységet), de talán bloggertársaim tudják mire gondolok. Tudjátok?
  • Ismeretlen ismerős” – na, ez már biztosan könnyebben érthető 🙂 Megbízható statisztikák nélkül nem tudom ugyan pontosan, hány Olvasóm is van, de azt tudom, hogy szép számmal (nekem a 3 a 8 meg a 22 is pl. szép számok 🙂 – ezzel csak arra szeretnék utalni, hogy ha nem is sokan, de biztosan) vannak, akikkel korábban, NZ tervezgetés előtt nem találkoztam még virtuálisan sem, azóta viszont a weben keresztül mégis ismerősök lettünk. Ez főképp azokra igaz, akiknek szintén van blogjuk, mert ebben az esetben kétirányú a kapcsolat: én is megtudtam egyet s mást róluk az olvasgatás során és vica versa. Szóval vannak a webnek jócskán előnyei is szociológiai szempontból is, nem az elidegenedés a domináló tényező, mint ahogy néhány éve még sokan ezzel példálóztak.

Összefoglalva a mondandómat:

jó érzéssel tölt el, hogy vannak, akik olvasnak engem, kíváncsiak a sorsunk alakulására, és időről-időre szentelnek nekem egy-egy kedves gondolatot. Akár ismertem őket a blog előtt, akár ennek révén sikerült, örülök nekik, Nektek!

Rózsaszín Párduc benéz

Rózsaszín Párduc benéz

Reklámok

4 thoughts on “Ismeretlen ismerősök

  1. Én is mint olvasó jelentkezem 3 helyről is 🙂
    Régóta tervbe van véve nálam is egy hasonló kaland, remélem sikerül majd az elhelyezkedés és még sokáig követhetjük nyomon az utadat 🙂

  2. Visszajelzés: Kauri PC Park Immáékkal « Martinisti's Blog

Vélemény, hozzászólás?

