Két keréken ismét!


Bringanéző kálváriám tegnap a végéhez érkezett!

Már lassan egy hete böngésztem a TradeMe bringás szekcióját megfizethető árú, jó állapotú, elfogadható árú jelöltet keresve. Múlt szombatra lett volna egy Kawasaki, dupla teleszkópos, félig tárcsafékes példány, amiről sajna lecsúsztam, mert elnéztem az aukció befejezési dátumát (meg amúgy sem voltam épp otthon, hanem a mexikóiban söröztünk).

Ezen a héten találtam jópárat, amik felkeltették az érdeklődésemet:

  • egy használt monti, amit folyamatosan jól karbantartottak, és nemrég átesett egy éves szervízen is. Ezt megpróbáltam kipróbálni is, de a gazdája végülis nem tette lehetővé. Kb. 350-ig elmentem volna a licitben, de aztán másikra esett a választásom, amit nem is bántam meg, mert ez tegnap este zárult le, 510-et kínáltak érte, de a minimálára 1000 dolcsi fölött volt 🙂
  • egy másik használt monti, ami Waitakere Cityben várta gazdáját. Ezért nem tudtam volna csak úgy elmenni, és hasonlóképpen alakult a sorsa, mint az előzőnek, annyi különbséggel, hogy 500 valamennyi volt a minimálár, de kétszáz fölött nem sokkal ígértek csak érte
  • egy vadiúj, lapraszerelt, hongkongi (vagy hasonló) monti, tárcsafékekkel, dupla telóval, 200 körül, 300-as villámárral. Ezt azért nem mertem, mert gyanúsan olcsó.
  • Miután ennyire döcögősen ment a montinézés, gondoltam vetek egy pillantást a versenybringákra is. Ott szerencsére méret szerint is volt külön kategória, ami nem hátrány, mert 180 feletti emberként olyan bringán repeszteni, ami 155 centis hölgyeknek is kényelmes, nem biztos hogy hosszú távon felemelő érzés. Szóval kinéztem egy Avanti (helyi márka) versenybringát, ami száz-valamennyinél tartott épp, és háromszáz volt a villámára.

A versenybringát meg is tudtam nézni, mert a gazdája épp otthon volt tegnap egész nap megfázás miatt. 3 körülre értem oda – előtte a Sylvia parkban vettem sisakot meg zárat és Otahuhuban keveregtem egyet a maori college környékén, ahol százával hemzsegtek a barnabőrű polinézek) – és találkoztam a sráccal. Rendes volt, hozzáértő, a bringán is  látszott, hogy jó kezekben volt mostanáig.

Mentünk egy kört – feszítettem a vadiúj sityakomban 🙂 -, furcsa volt versenybringával menni, mert egyszer mentem ilyennel rendes távot (Pécs – Szalánta) jópár évvel ezelőtt. Különös érzés, de nagyon jól megy!

Megpróbáltam 250-et ajánlani, de mondta a srác, hogy már beszélt valakivel, és az illető este leüti villámáron. Gyors mérlegelést követően megelőztem az illetőt 🙂 Bent, az ő gépét használva buy now és máris egy bringa büszke tulajdonosa voltam ismét 🙂 Már hiányzott a tekerés 🙂

Közben a srácról kiderült, hogy szintén vega – mondjuk a krisnás díszletek alapján nem volt nehéz kikövetkeztetni -, úgyhogy volt egy kis közös beszédtémánk. Amúgy nagyon rendes volt, kaptam tőle ajándékba egy táskára erősíthető láthatósági akármit, egy egyszerűbb csavarhúzó-készletet, két új pedált meg egy pumpát (vész esetére). Sokmindent elmondott a versenybringákról, ami főképp majd a karbantartásnál lesz fontos.

Örömmel ültem fel a nyeregbe, s n5 felé indultam el hazafelé a 169 Church St szám alól. Először még bénáztam sokat a kereszteződéseknél: a bringa is új volt még nekem, meg a baloldali közlekedés is. Végül azért csak belejöttem.

Útközben láttam Pappito munkahelyét is, ott tekertem el előtte 🙂 Felismertem a háttérben lobogó zászlókról!

Végül a sok toligálással, bénasággal, mindennel együtt kb. 1 óra alatt értem haza, a 13-14 km-re lévő házba. Ez nem is rossz idő szerintem 🙂

Úgyhogy ismét van bringám, itt is egy kép róla:

(majd később) – még később, mert szarakodott a fényképezős telefon, és hiába készítette el elvileg a képeket, gyakorlatban nem sikerült 😦

Most pedig készülök egy jó kis tekerésre…

Reklámok

One thought on “Két keréken ismét!

Vélemény, hozzászólás?

