Pénteki kerekezés


Első komolyabb bringázásom (na jó, annyira nem nagy táv, de szoknom kellett a baloldali közlekedést, a sok autót és a versenybringát is; na meg szerintem egy hónapja már nem ültem bringán).

Odafelé:

  • 43A West Tamaki Road
  • 21 Tirotai Crescent, Westmere
  • 16,8 km
Bringázás odafelé

Bringázás odafelé

Az útvonal részleteit kattintással megtekintheti, aki kíváncsi rá.

Visszafelé:

  • kicsit kavarogtam, ezért 19,3  km lett belőle 🙂
  • Britomart – West Tamaki Rd – 35 perc (nem tekertem, mint az állat!)
Bringázás visszafelé

Bringázás visszafelé

Részletek.

Point Chevalier környékén gyönyörű részek vannak! Szép hely ez a város 🙂

Most ennyit, holnap írok a szombati, nagyobb lélegzetvételű tekerésről!

Reklámok

3 thoughts on “Pénteki kerekezés

  1. Szép és érdekes lehetett . Szép azért mert az óceán partján és talán egy hídon ami egy öböl bejárata, a térképen úgy tűnik, bringáztál Érdekes lehetett a baloldali közlekedés.

    • Köszi a tippet, tegnap megnéztem. Tényleg nagyon jó kis hely! Szerencsémre a nap is sütött, csillogtak a víztükörről visszaverődő napsugarak, zöldellt a fű, egyszóval csodaszép 🙂

      Ha majd helyrejöttél (és én még itt leszek), elmehetnénk egy bringázásra!

Vélemény, hozzászólás?

