Tadadadammm!


Most csak a lényeget: megvaaaaaan! 🙂 😀 🙂

Hétfőtől dolgozom, a hivatalos dolgok meg intéződnek amilyen ütemben tudnak, de a fizut visszamenőleg megkapom, úgyhogy mondhatom lassan, hogy ismét a dolgos emberek csapatába tartozom 🙂

Ennek örömére vettem a TradeMe-n egy Panasonic hifit, meg holnap pókerezünk egy jót, ha minden igaz 🙂

Részletek később, majd rászánom magam egy kiadós posztra ezügyben!

——————————————————————————————-

Mindenkinek köszönöm a drukkolást meg a gratulációt!

Ma kaptam még egy lehetőséget Wellingtonból, Rob megemlített egy Datacomos fickónak, aki szeretne egy interjút velem 🙂 Na most legyek okos!

Reklámok

14 thoughts on “Tadadadammm!

  1. Ó én nem járok ide egy hónapja mégis én vagyok az első aki olvassa, hát nagyon, nagyon örülök, és HATALMAS DRAKULÁCIÓIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Írjad azt a posztot nagyon várom:)

  2. Gratulálok!
    Őszintén örülök, hogy sikerült! Most hogyan tovább, mi a következő?
    Nem világos számomra hol vagy te most Wellington v. Auckland?
    Szerettem volna kérdezni, mennyit fordítottál angol tanulásra, hogy ennyire jól megy?

    • Ez most Auckland.
      A következő feladat az autóvásárlás (ez talán egyszerűbb), majd a háznézés (ez jóval bonyolultabb :))
      Most is a trademe-t böngészem, talán hétvégén alakul valami ezügyben is. Ha néhányat meg tudnék nézni, az jó volna.
      Angoltanulás: amikor általános iskolás koromban elkezdtem szgépes játékokkal játszani meg dalszövegeket fordítani, ott indult a dolog, utána meg nem nagyon volt szünet, persze alapból az iskolai oktatással értem be. A munkahelyeken is valamennyire mindig kellett, de mióta elhatároztuk NZ-t, azóta nagyon sokat olvastam eredetiben regényeket, 8-10e oldalt kb. Bár szakkönyvekkel együtt még többet is 🙂
      A beszéd az még néha problémás, mert amúgy sem vagyok egy beszédes alkat, ráadásul azt a legnehezebb előre gyakorolni. De szerintem az alapvető szókincset és nyelvtani szabályokat viszonylag hamar el lehet sajátítani elfogadható szinten. Persze attól függ, hogyan és mire szeretnéd használni.

    • Koszi, ha olvasom vagy! Wellingtonban voltam mar, szerintem is nagyon jo, en odavoltam erte 🙂 Most elrepulok oda meg egyszer, kivancsi vagyok, hogy igy a tavasz elejen milyen lesz 🙂

  3. Hat nagyon nagyon gratulalok!
    Csak most olvasom, hogy kaptal munkat Wellingtonban is, es azt fogod valasztani.Sok szerencset, biztos nagyon jol fogod erezni magad az uj munkahelyen!

Vélemény, hozzászólás?

