Újabb lehetőség a derült égből


Kellemes, nyugodt hangulatban aludtam és keltem fel.  Délelőtt netezgettem, amikor kaptam egy emailt a Datacomtól, hogy éppen egy BI csapat létrehozásán (azóta tudom, hogy kibővítésén) fáradoznak Wellingtonban, amihez Rob ajánlott engem. Ebből azért kitűnik, hogy nem udvariasságból mondtam, hogy jó a technológiai hátterem meg az angolom 😉

Na, először majdnem visszaírtam, hogy bocs de már van job offer, de aztán gondoltam, egy interjút megér. Lehetőséget nem szabad bezárni, ha igazából nem kerül semmibe kipuhatolni, mi is ez.

Fel is hívott Clive, megbeszéltünk jövő keddre egy interjút 🙂 Vettem repjegyet, a “szobám” Wellingtonban szabadon áll (most épp ott vagyok 🙂 )

Miután ezeket elintéztem, kivonultam Lórival, könyvekkel meg némi elemózsiával a Glover Parkba gondolkodni. Vajon mennyire becsületes – ha úgy alakul – igent mondani Wellingtonra, ha már szóban megegyeztem Johnnal? Egyfelől nézve nem volt más választásom, illetve az, hogy nem fogadom el, ami = hazamenetel. Másfelől tök jó kis állás, jó fizu. Felidéztem egy korábbi bejegyzésben írtakat is (zöld betűs rész).

Visszaérve csevegtem erről Immával, Hajnalkával, Pappitoval, aminek eredményeképp rájöttem, hogy csak ideológiailag keresek támaszt, hiszen már eldöntöttem, a repjegy is megvan.

N6-ra meg mentem céges, péntek esti sörözésre. Megismertem 4-5 munkatársat, legurítottam 3 sört (itt ez 0,33 liter). 7 óra felé lett vége, 1 bontott üveg bort (Coonawarra Shiraz 2007) meg is kaptam, ráadásul John megengedte, hogy bennmaradjak netezni 🙂

Úgyhogy bentről beszéltem Gabival, Robival, végre gyors gépet használhattam, és már nyugodt is voltam.

WC-re ugyan közben nem tudtam kimenni, mert akkor nincs visszaút 🙂 (Pedig a 3 sör igencsak beindította a veseműködésemet.) 9-ig elvoltam, majd a 9:40-es vonattal irány Glen Innes.

Vélemény, hozzászólás?

