Elmaradás


Tudom, hogy elmaradásban vagyok az események rögzítését illetően, de legalább papírformában folyamatosan bővül a naplóm. Amint lesz rá időm, begépelem, ígérem!

Az elmúlt napokban a netezés autókeresést és háznézést jelentett. Tegnap is este 10-től éjjel 3-ig ezzel foglalkoztam.

Viszont az előbbi véget ért, mert végül Ellerslie-ben az autópiacon vettem magunknak egy 18 éves Nissan Bluebird-öt. Korához képest nagyon jól megy, voltam ma át a North Shore-on, semmi gondom nem volt vele, sőt igen kellemes volt vezetni. Íme néhány kép róla:

IMAGE_00250

IMAGE_00252

IMAGE_00254

Nem szép, sőt inkább csúnyácska, eléggé kocka őkelme, de egy OLAP-os embernek ez egyáltalán nem gond 🙂

Bencének találtam még egy ilyen vízhatlan anorákot, oltári jól nézhetne ki benne 🙂

Bence anorák

Holnap utazom Wellingtonba, de majd tényleg igyekszem frissen tartani a blogot az eseményekkel.

Köszönöm a türelmet és a kitartást 🙂

15 thoughts on “Elmaradás

  1. Elsőként, mint hozzászóló, jól néz ki az autó. persze nem mai “gyerek”, ami nem baj. A célnak legyen megfelelő. Külön öröm számomra, hogy megérte az éjszakázást.” magyar idő szerint”. Igyekeztem jó tanácsokkal segíteni, igy kb. 18 ezer km-ről. Remélem sikerült. Majd a következő autó vásárlásnál, reményeink szerint, lesz következő, mi is ott leszünk. Ez csak időzítés kérdése.
    Már csak a lakás van vissza. Ezt is meg fogod oldani. Indulhat a CSALÁD, Gabi, Rebeka, Bence és természetesen a Barnabás ” a kutya”

    • Ja, tenyleg nem mai. Ha itt akartok lenni a kovetkezonel, en ugy szamoltam, az 2011 itteni tavaszan varhato. Nem fokepp az autovasarlas (az fugg attol is, meddig birja ez a legfrissebb szerzemeny :)) kapcsan, hanem hogy mikor tudtok jonni. Szivesen besegitek majd, de szerintem jovo telre meg nem jovunk annyira egyenesbe a letelepedes koltsegeit illetoen, viszont utana mar siman van ra esely.
      Amugy ha az ember teljesen rugalmas, van lehetoseg nagyon olcso jegyet talalni. Szeptember 15-ig volt a Nagypihenesnek egy 230e-res ajanlata, amirol az ugyintezo szeptember 16-an ertesitett. Persze akkor meg nem tudtam, mi a helyzet, de le tudtuk volna foglalni 15-en, aztan ha nincs valasz vagy nemleges a fizetesi hataridoig, akkor elszalasztottuk volna, de amugy meg oltari jo lett volna.
      Ugyhogy most marad a repjegyvadaszat a hazkereses melle 🙂

      Mindenki tanacsat koszonom, igyekeztem megfogadni oket, bar talan leginkabb Immaet sikerult (ahhoz kellett a legkevesebb mechanikai hozzaertes :)) – erzes alapjan vettem, az elado szemelyet es a kocsi altalanos allapotat nezve.

    • 1600 dolcsi volt. Utolag tudom, hogy lemehettem volna 1500-ig, vagy talan ala is, de alkudozasi rutin nelkul igy sikerult. Szerintem megerte, ha tenyleg olyan, mint tegnap mutatta nekem azalatt a 40-50 km alatt.

  2. ….szerintem, nehéz viszonyítani. Ez egy Nissan Bluebird 2.0 automat., Ahogy nézegettem a hazai/magyar/ eladó autókat, nem találtam 1991-es automatát.Úgy gondolom, európában, ez a tipus más. A hasznaltauto.hu található autók képeit összehasonlítva a fiam által készített képekkel, pláne nehéz a viszonyítás.De, mivel én tudom az árát, szerintem olcsóbb mint itthon. Persze, csak a képekből megitélve. Nagyon-nagyon nehéz összehasonlítani dolgokat ilyen távolságból. Remélem, reméljük,hogy jó kis kocsi lesz egy ideig.

    • No worries 🙂
      Igy izgalmasabb volt, bar stresszeltem is a vasarlas utan meg vagy 2 orat, hogy vajon megjarom-e vagy sem. De ugy allok hozza, hogy nem 😉
      Most epp a repteren ulok, tok jo hogy itt vannak ingyenes netgepek 🙂

  3. Szevasz!

    Látom azért alakulnak a dolgok. Többiek mikor mennek utánad? Még mielőtt elutaznak ők is, egyszer föl akarok menni hozzájuk látogatóba.

    Majd küldök velük egy kis pirospaprikát. 🙂

    A telefonszámod, ha már van küldd el Jenő!

    ((Ennek a kocsinak nem rossz oldalon van a kormánya?))

    • A kormany meg jo oldalon van, na de az index… 🙂

      Gabiek a tervek szerint meg oktober elso feleben kovetnek. Ne elotte menj latogatoba, hanem utana gyere 🙂 Ne csak pirospaprikat kuldj, hanem makot is! Az is hianycikk itt. Valaki meselte is nekem, hogy probalt az egyik boltban erdeklodni a mak irant, de nagyon furcsan neztek ra, mert ok ugy tudjak hogy az kabitoszer es talan illegalis is 🙂
      A szamom: +64 22 617 09 06

    • Megtörtént, 2014 Január 14-én este került fel a TradeMe-re, némileg leharcoltabb állapotban, és 15-én este már új tulajdonosánál volt. 1578 napot töltött a háztartásunk részeként, de az utóbbi hónapokban már főképp öregurasan, a garázsban.

  4. Na még a végén makkdíler leszel! 🙂 Ezek a lapján a vaddisznók a legnagyobb narkósok.
    Egyébként kiejtés alapján a város lehetne Oakland is, miképpen Californiában van…

    Gondolom elég nehéz megszokni a vezetést, hogy minden fordítva van. Egy ír ismerősöm mondta, hogy neki elég sok gikszere volt mire hozzászokott itt nálunk a vezetéshez.

Vélemény, hozzászólás?

