Megerkeztem Wellingtonba


Mindenkinek koszonom az erdeklodeset (aki nem adta tudtomra irasban, az is biztosan erdeklodott 😛 csak nem jutott el odaig, hogy megfogalmazza szamomra is lathatoan 😉 fo az onbizalom, ugye? 😉 ), szerencsesen megerkeztem Wellingtonba, bar nekem nagyon hosszu volt az ut. De mivel ket reszletben tettem meg, igy nagyon elveztem, foleg a Taupotol kezdodo szakaszt egeszen Wellingtonig.

Most nem tudok sokat irni, mert nem ingyer netezem, de majd ha osszerakjak a szallason a gepet, ismet odaferek hozza, akkortol irok majd rendes bejegyzeseket a dolgaimrol 🙂 Van boven mit irnom, csak nem jutok el odaig.

Ma megyek hazakat nezni, eloszor kivulrol, aztan belulrol is talan.

One thought on “Megerkeztem Wellingtonba

  1. Welcome to Wellington!! :):)
    Olvaslak egy ideje es orulok, hogy megerkeztel. Ha gondolod felvehetjuk a kapcsolatot, mi is itt lakunk W-ban, vagyis Titahi Bay-en. Csak dobj egy emailt, ha gondolod es van idod.

Vélemény, hozzászólás?

