Bútorszállítás


Talan nem pont erre valo a blog, de ha mar van, kihasznalom… (ha kicsit gatlasokkal is szantam el magam erre)

Szoval mint arrol meg nem adtam itt hirt, de mult penteken dontesre jutottam haz ugyben, es a tobb oldalrol kapott ellentetes velemenyek ellenere megis Wainuiomata lett a nyero, noha a Newlands haz tulaja is hivott (54 perccel azutan, hogy Martinnal megegyeztem), hogy orommel kozolje, megfelelonek talalt berlonek. Sajnos le kellett lomboznom, de nem koltozhet az ember egyszerre ket helyre. Majd irok rola reszletesebben.

Nohat koltozes: mivel jelenleg semmim nincs, ami egy normal hazban a mindennapokban is komolyan hasznosithato lenne (a ruhakat nem szamitva), a hifi tornyon meg aludni nem tudok, tehat mire jon a csalad tobbi tagja, addigra agyakat KELL vennem. Ezt nem lehet idoben eltolni, mert akkor eltolnam az egesz megerkezesi elmenyt.

Emiatt a napokban agyakat vadasztam a TradeMe-n, meg azert hutot is. A mosogep meg lehet, hogy kesobbre marad, mert mosodak azok vannak itt-ott, ha jok az emlekeim, akkor Wainuiomata foutcajan is. Viszont 1 dupla + 2 szimpla ágyhoz (ide azert ugy ereztem, kell az ekezet), illetve egy kozepes meretu hutoszekrenyhez mar erdemes kiberelni egy kisteherautot. Mas lehetosegem nem is nagyon van, potkocsival inkabb nem probalkozom (nem sokkal olcsobb, vezetni vele nem konnyebb allitolag, nem fernek bele egyszerre a cuccok…) Koltoztetocegnek nem szolok, mert csoro vagyok eppen.

Ha valamelyik kedves Olvasómnak (ilyenkor naná, hogy kedves, nemde? 😉 persze amugy is!) van autokolcsonzos ismerose, tapasztalata (egy tippet mar kaptam tegnap), es esetleg izomeroben is a segitsegemre tudna lenni a hurcibalashoz, azt nagyon megkoszonnem. Holnap derul ki, hogy mikor koltozom (e het vegen vagy a kovetkezon), ettol fugg az idopont is.

2 thoughts on “Bútorszállítás

  1. Szia.
    Egy retur rep.jegyért jövök cuccolni. De csak a mostani hétvégén, mert a következőn viszem a családot Ferihegyre.
    Komolyra fordítva, utánfutót NE bérelj, az egy más műfaj. Csak kisteherautót.

Vélemény, hozzászólás?

