Hirdetés magyar módra


Nem tudom magamban tartani az Expressz hirdetooldallal kapcsolatos ma esti elmenyemet, kozlom a levelvaltast kommentar nelkul:

“Kedves Karoly! A ket dedikalt Omega lemez erdekelne, pontosabban hogy megvannak-e meg, szepen lathato-e a dedikalas, jo allapotban vannak-e meg hallgatas szempontjabol, mennyi lenne a postakoltseg Budapestre? Koszonom!”

—————————————————————————————–

Kedves Martin Isti!

Megvannak még a lemezek, és csak arra várnak, hogy valaki kiszemezgesse belőle a két dedikált Omega lemezt. Természetesen mindezt darabja 300 Ft.-ért. De így is csak akkor, ha szépen látható a dedikálás, ha olcsó a postaköltség, stb. Pont ilyen érdeklődőre vártam. Ugyanis 300 Ft. darabjáért az Omega zenekar tagjai személyesen fogják elvinni Önnek a két lemezüket, és ha esetleg nem jól látszik a dedikálás, akkor az Ön jelenlétében mindent dedikálnak, amit csak akar. Sőt, el is éneklik Önnek a – Hirdető vagyok, nem hülye – című legújabb dalukat.

Üdvözlettel: K. Károlyné.

—————————————————————————————–

Ha helytelenul emeltem ki a prioritasokat, akkor most pontositanam ezt az elkovetett hibamat, miszerint a legfontosabb kitetel, hogy latszon a lemezeken, hogy dedikaltak. Meg talan az sem baj, ha a hallgathatosagon es a lemez feluleten az ido vasfoga nemi csorbat is ejtett, mert az ok, amiert meg szeretnem venni oket, a kovetkezo (tenyleg csak a Sors erdekes jateka miatt emlitem meg, nem az idejet szeretnem rabolni): Uj-Zeland fovarosaban, kiberelheto haz keresese kozben akadtam ra egy cseh fiatalemberre, aki a jelek szerint a foberlom lesz, es az o kedvenc zenekara az Omega (amikor ez kiderult, akkor meg nem tudtam, hogy az illeto cseh szarmazasu), neki szeretnek egy kedves, egyedi ajandekot adni. (A postakoltseg nem szukseges nemzetkozi viszonylatban, a felesegem nemsokara csatlakozik hozzam, o hozna ki a lemezt szemelyesen.)
Emiatt fontos a dedikaltsag, remelem megerti.
Ha meg egy pici oszinteseget megenged, a levele hangvetelet elso olvasatra hirtelenjeben nem tudtam mire velni, de tobbszor attekintest kovetoen es a valasz fogalmazasa kozben atgondolva kellemesen ude szinfoltot jelentett, a tomeny ironia nemelyek szamara sertonek is velheto felhangja ellenere.
Varom valaszat es oszinte kivancsisaggal probalom megtippelni, hogy szandekaban all-e – termeszetesen 30 nap visszavasarlasi garanciaval – a reszemre ertekesiteni a szoban forgo lemezeket.
Udvozlettel:
Martinka Istvan

Kedves K. Karolyne!

Valamifele “finom” ironiat erzek a leveleben, mindezzel egyutt nagyon koszonom a lehetoseget, hogy az Omega tagok ujra alairjak nekem, akar a lakasomon is (meg talan a lemez sem kell hozza?). Sajnos nem tudnek jelen lenni eme emlekezetes esemenyen, mert kulfoldon vagyok, es maradok is jodarabig.

A postakoltseg olcsosagara nem volt semmifele feltetelem, es a 300 Ft-ot sem dragallottam, sot igazabol olcsonak tartom, bar erre valoban nem tertem ki a rovid erdeklodo uzenetben.

Ha helytelenul emeltem ki a prioritasokat, akkor most pontositanam ezt az elkovetett hibamat, miszerint a legfontosabb kitetel, hogy latszon a lemezeken, hogy dedikaltak. Meg talan az sem baj, ha a hallgathatosagon es a lemez feluleten az ido vasfoga nemi csorbat is ejtett, mert az ok, amiert meg szeretnem venni oket, a kovetkezo (tenyleg csak a Sors erdekes jateka miatt emlitem meg, nem az idejet szeretnem rabolni): Uj-Zeland fovarosaban, kiberelheto haz keresese kozben akadtam ra egy cseh fiatalemberre, aki a jelek szerint a foberlom lesz, es az o kedvenc zenekara az Omega (amikor ez kiderult, akkor meg nem tudtam, hogy az illeto cseh szarmazasu), neki szeretnek egy kedves, egyedi ajandekot adni. (A postakoltseg nem szukseges nemzetkozi viszonylatban, a felesegem nemsokara csatlakozik hozzam, o hozna ki a lemezt szemelyesen.)

Emiatt fontos a dedikaltsag, remelem megerti.

Ha meg egy pici oszinteseget megenged, a levele hangvetelet elso olvasatra hirtelenjeben nem tudtam mire velni, de tobbszor attekintest kovetoen es a valasz fogalmazasa kozben atgondolva kellemesen ude szinfoltot jelentett, a tomeny ironia nemelyek szamara sertonek is velheto felhangja ellenere.

Varom valaszat es oszinte kivancsisaggal probalom megtippelni, hogy szandekaban all-e – termeszetesen 30 nap visszavasarlasi garanciaval – a reszemre ertekesiteni a szoban forgo lemezeket.

Udvozlettel:

Martinka Istvan

Reklámok

One thought on “Hirdetés magyar módra

  1. Szia.
    Igen, üde szinfoltja a blogodnak ez a része. Nehéz indulatok nélkül jellemezni az eladó válaszát. De mivel nem szeretnék csúnyát írni, igy csak annyi, ez az eladó egy “népművészeti cserépedény”. Persze erre van egy rövidebb magyar szó is.
    Egyébként, gyorsan megnéztem a neten a lehetőségeket. pl Omega.lap.hu , valamint más oldalakat is. Úgy látom, hogy az eredeti dedikált albumok, nem eladók. Ha nekem lenne, én sem adnám el. / tudod én is Omegás voltam és vagyok /
    Ne siess, majd körbe nézek. Akad egy-két rokker ismerős.

Vélemény, hozzászólás?

