Házasember lettem duplán


Szerdan megkottetett a dolog. No ez csak a masodik hazassagom, bigamista nem vagyok, mert feleseg tovabbra is csak egy van, de most lett egy (berelt) haz is. Vegulis Wainuiomata-t valasztottam (de szivesen irtam volna, hogy valasztottuk, de ebben sajna egyedul kellett dontenem, onnan hazulrol, csak kepek alapjan, helyismeret nelkul bizony nehez erdemben hozzaszolni, plane azutan, hogy “Ez az, amit kerestem!” erzessel toprengtem azon, hogy igen vagy nem), es az idotartamot illetoen is kiegyeztunk egy koztes megoldasban: en 3 honapot irtam volna ala, a tulaj 1 evet szeretett volna, a vege 6 honap lett. Ugyhogy itt fogunk elni fel evig (vagy keresunk magunk helyett mas lakot).

/Gondoltam, hogy mivel a cseh srac (azert nem hasznalom a nevet, mert Martinnak hivjak, es hogy ne legyen zavaro a rokon hangzas) kedvenc egyuttese az Omega, ezert szerzek neki valami dedikalt cuccot, de mint a nemregiben kozolt, nyilvanossagra hozott levelvaltasombol sejteni lehet, ez nem jott ossze./

Na, most hogy igy attekintettem a negativ forgatokonyv eseten rendelkezesre allo lehetoseget, jojjenek inkabb a kellemesebb reszek: igazabol nem hiszem, hogy ne tetszene a lanyoknak is (a kis fickokrol nem kell kulon szolnom, mert Bence imadni fogja az udvart, Barni meg hasonlokepp /a 4-labu kiutazasa kozben igen erdekes fordulatot is vehet, de errol majd maskor/ szoval a cerkasokert nem aggodom :)), szoval kalandra fel!

Rezsit illetoen talaltam egy jonak latszo csomagot, de szivesen varom az eszreveteleket, hogy szelessavu kabelnet (10giga) + telefon + kabelTV $125 dolcsiert havonta az mennyire jo vagy nem jo ar? Bar lehet, hogy az elejen marad kizarolag a net (egyreszt mert svab vagyok, masreszt ugysem lesz meg TV-nk az elejen, harmadreszt ha van net es VOIP meg 10 euroert olyan VOIP csomag, hogy NZ es magyar vonalas szamokat ingyen hivunk 90 napig, akkor a telefonnak nem biztos, hogy sok ertelme van) 10 giga $55-ert. Aztan ha nagyon nem birjuk valamelyik nelkul, akkor majd valtunk.

Tegnap voltam ágyat nezni is, a jelek szerint most meg maradunk annal, hogy veszunk egy jobbfele matracot, mint TradeMerol egy olcso agyat (nem, meg nem utazom szervkereskedelemben!), es japan/indiai modra a foldhoz kozel alszunk. A gyerkocoknek is kineztem egy jot, ha a TradeMe szelleme is ugy akarja, akkor jo aron tudom leutni eztet:

KidsBed

Meg egy olcso frigo, aztan a kisteherauto (azt csak berlem, nem veszem), es mar mehet is a koltozes. Csak persze kell egy idopont, hogy mikor is. Ami meg fuggoben van. Na persze nekem igazabol mindegy, a lenyeg hogy jovo hetvegen legkesobb tudjak menni es cuccokat vinni.

Mar nagyon varom, hogy ott legyunk egyutt, es minden reggel/este nagyon nagy atelessel kivanom, hogy szep ido legyen, mikor leszallunk majd Wellingtonban oktober 26-an. A szel fujhat (ugyis fog), de susson a nap! Ha csak nehany orat, mar orulni fogok neki, hiszen az elso benyomas nagyon fontos; emlekszem, amikor en eloszor ideerkeztem, nekem is napsutesben pompazott a varos es nagyon megtetszett.

Reklámok

8 thoughts on “Házasember lettem duplán

  1. Mink itten kilenc hónapja nem nézünk kábeltévét, a dróton jövőt is csak a gyerek néha, és normális tévénk sincs.

    Részemről nem fizetnék elő kábeltévére, amíg tévétek sincs… hátha ti is úgy elszoktok tőle hogy már nem is kell.

    Nekünk egyébként 40 gigás ADSL2+ plusz telefon (aucklandon belül ingyenes) 129 dollár. Mekkora királyság hogy van wellingtonban kábelnet, nem is tudtam.

    • Ja, szerintem is a TV felejtos lesz. Miota itt vagyok, 3x ha neztem, abbol 1x maori nyelvlecket 🙂 A rajzfilmeket szeressuk, de azt otthon is laptopon neztem.
      Kabelnet asszem a Telstranak csak Kapitiban, Christchurchben meg itt van kabelnetje 🙂 Mondjuk eleg jo 40 gigaert a 129 dolcsi. Itt az 147 lenne. Mondjuk olyan a savszel, hogy mar tul sok is, dehat nincs kisebb. Szerintem nekunk az elejen jo lesz az 56 dolcsis net, aztan majd kiderul, hogyan hasznaljuk.
      Erdekes, hogy nehany ev alatt mennyivel alapvetobb szolgaltatas lett az internet a TV-nel meg a telefonnal sok ember eseteben. Most fokepp Gabira gondoltam, mert ugye o nem olyan geek mint en, de szerintem a 3-bol neki is a net a legfontosabb 🙂

  2. Én a tévét maximum nyelvgyakorlásra használnám, de arra lehet akár az online tévéket is.
    Mi itthon is most tervezzük a kábeltévé lemondását, csak a net marad, a 40+ csatornából két gyerekcsatornát néztünk eddig huzamosabban…

  3. Szerintem sincs sok ertelme a kabeltevenek. Mi 90-et fizetunk osszesen a telefonert meg az internetert, nem ugyanattol a szolgaltatotol van. A telefonnal aucklandi szamokat ingyen hivunk (ez standard), meg van 75 Gb limitunk, mi elvagyunk vele. Kabeltevenk nekunk sincs.

    rgranc, A tv-t igy is tudja nyelvgyakorlasra hasznalni az ember, van 7 sima foldi csatorna ingyen.

    • A 75 gb limit az jo nagyon, szerintem mindenre eleg, az ember napi 2.5 gigaval csak elvan, nemde?

      Ha nem titok, melyik ez a ket szolgaltato?

  4. net+telefon (adsl2+ és minden NZ vezetékes ingyenes) száz péz. orkon.
    tíz giga a limitünk és még ezt se érjük el, pedig.
    tévét meg a szkájtól veszünk. ha csak nyelvgyakorláshoz kell, akkor jön ingyé is a levegőből vagy egyszeri dekódervevéssel ingyé a frivju

    • Hiaba a nagy Gyuruk ura mizeria a Hutt volgyben (noha ide inkabb Jabba illene nev alapjan), orkok nincsenek. Ok csak a belvarosban szolgaltatnak (meg az SH2 menten egeszen Lower Huttig, de belul mar nem). Meg ok a legdragabbak a 4-bol, amiket most neztem:
      Telstra 10giga + telcsi $92, Woosh uez $84, Vodafone 20giga+telcsi $90 ha benne vagyunk a Voros Zonaban, marpedig Wainuiomata benne van.
      Itt mi a helyzet, ha kerem a szolgaltatast egy masik szolgaltatotol (nem attol, aki most eppen a hazban adja a netet), akkor maceras vagy zokkenomentes az atallas? Mert a Telstrarol ugyan tudom, hogy megbizhato (legalabbis a tulaj aszonta, de majd meglatom, hogy a 10 giga eleg-e vagy sem (szerintem siman), ha nem akkor Voda lehet belole, ott jon hozza egy ajandek Wireless Modem is).

  5. Nekunk woosh van, wireless. tokeletesen mukodik (eddig ….lekopogtam). Internet + vezetekes egyben. 5 gb, ami nekunk eleg. 60-t fizetunk havonta es wellingtoni szamok ingyenesek. A kabelteve sky. De az is csak Sergai meg a history csatornaja miatt van. Na jo, nekem meg a food tv miatt :):)

Vélemény, hozzászólás?

