Játszótéren


Vasárnap reggel/délelőtt a kölök kibulizta magának, hogy elkocsikázhasson a játszótérre Wainui központjába. Én később keltem, úgyhogy erről lemaradtam, legalábbis az indulásról, mert a reggelit nem óhajtottam kihagyni, így hát ők átlagban én meg ténylegesen 2 keréken gurultam el a játszótérre.

Mivel sokan – főként szülők – hiányolták a képeket a csemetéről, mostantól igyekszem pótolni blogom ebbéli hiányosságát. Köszönhető ez annak a ténynek, hogy a fényképezőgép is ideért Gabiékkal (sőt már elemtöltőt meg aaksit is sikerült venni hozzá).

Ha ez dodgy (ahogyan sok helyi annak tartja – nem tudom pontosan mit jelent, amolyan rossz környéknek mondják), akkor én is az vagyok 🙂

Vélemény, hozzászólás?

