Első NZ karácsonyunk


Eljött hát ezen év vége is, sikerült megvalósítanunk – vagy legalábbis vágányra állítanunk – a kivándorlást, Így, Karácsony eljövetelével az ember – legalábbis én – mindig kicsit számot vet az eddigi évvel (én ezt ilyenkor szoktam, újévkor már a következő évvel foglalkozom), és bizony érdemes volt megélni.

Nem mindig kellemes, de az biztos hogy zajlottak idén a dolgok!

A Karácsonyt itt megélni nagyon furcsa: hideg még csak volt időnként (több is, mint ami kellemes), de hóra ugye esély sem, szóval a külső körülmények egyáltalán nem teremtettek ünnepi hangulatot. Azért rövidnadrágos karácsonyfa-árusokat látni december közepén…

Amit a következő szakaszban leírok, abban nem vagyok biztos, hogy így van, szóval inkább csak egy eszmefuttatásként értsétek, hiszen nem élek itt régóta, ráadásul nem is járok mindig nyitott szemmel.

Nekem kicsit úgy tűnik, hogy itt a Karácsony inkább csak afféle buli, sokkal kevésbé érződik mögötte a vallási háttér, ami számomra sokat jelent. Nem szeretem ezt az ünnepet úgy megélni, hogy az evést, a vásárlást, az ajándékokat helyezem a középpontba. Sőt, ezeket legszívesebben a háttérben érzem, mert nem ez a lényeg (vagy ha az, akkor nem ez kellene), hanem a közhelyes dolgok: család, szeretet. Mert bármennyire is elcsépeltek ezek, attól még engem ezek vezérelnek.

És sikerült is ilyen szellemben eltölteni ezt a napot 🙂

A Warehouseból begyűjtöttünk egy 240 magas IFA-t. Nem pótkocsis, simán elfér a nappaliban! Szóval ez egy fa, de I a típusjele. Szép is lett nagyon, feldíszítve. Itt is van egy kép róla:

égősorral, sötétben

Világosban persze jobban látszik, de úgy kevésbé hangulatos, nem látszanak olyan jól a fények:

Itt pedig a Bencének vásárolt markolós munkagép (ma délután azzal ment aludni is):

Bence és a markoló

Rebi sem maradt olvasnivaló nélkül, mert mostanság nagyon belehabarodott a Sims3-ba, noha se gépünk hozzá, sem a játék nincs meg, de találtam neki részletes leírásokat róla, mostanáig azokat olvasta, hál Istennek angolul.

A héten beszereztem neki amatőr módon egy Sims3 Prima Guide-ot, amit a TradeMikulás hozott, de félrenéztem, és mikor már kifizettem akkor derült ki, hogy nem maga a játék az. Viszont kellemesen hosszú (256 oldal), angolul van, és a kisasszony oltári módon élvezi, hogy megkapta.

Rebi és a Sims3 guide

A nap is egész nap sütött, úgyhogy sokat voltunk kint, Bence kezdi megszokni az udvart, a markolójától alig hajlandó megválni 🙂

Összességében mindannyian élveztük ezt a napot, az elején leírtak ellenére, vagy pont azért…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

