Félszerzetek bütykös, szőrös lábbal


Az NZ fórumon is volt szó róla, én is akkor hallottam (olvastam) róla első alkalommal, aztán Györgyitől kaptam a linket a Herald cikkhez, hogy a Hobbit c., jövőre forgatandó filmhez statisztákat keresnek. Kis utánajárással felleltem a helyi Noldor blogon plussz infókat hozzá. Ezután már csak néhány fényképet kellett készítettnem magamról Gabival, illetve kivárni egy kellemesen napsütéses délutánt.

Ez a nyári szünetben meg is valósult, utána azonban parkolópájára került a többi tennivaló és a feledékenységem miatt. Egy ilyen jó kis lehetőséget azonban nem lehet kihagyni, a jelentkezéshez a fényképeken kívül adószám kellett, illetve legalább valamilyen épkézláb vízum, amivel dolgozni lehet. Természetesen állampolgárok és rezidensek számára még kevesebb macerával jár ez.

Ugyan vékony vagyok, de a széptől messze, úgyhogy talán a tündeségtől megmenekülök (noha állítólag eme faj örvend a legnagyobb jelentkezési népszerűségnek), a levélbe is beleírtam, hogy semmi bajom az orkokkal, illetve Középfölde csúnyaságaival, legyenek azok élők vagy holtak. Pl. egy testhezálló szerep:

 (mivel nehezen látszik, mi is van rajta, ez egy halott törpe a lépcső aljában, ehhez a nyelvtudásom és színészi képességeim is kiválóan megfelelnek)

A forgatás azt hiszem jövő tavasszal indulna, nagy élmény lenne bekerülni. Nem is csak azért, mert mutogathatnám magam a film néhány másodpercét kitöltő időszakban, hanem mert élőben látnám, hogyan készül egy ilyen film. Ami azért mégiscsak más, mint egy werkfilmet megtekinteni.

De akár félszerzet is lehetek, hiszen egész szépen sarjad a szőr a lábfejem tetején 🙂 De azért egy ork szerepet nem überelne. Vagy ki tudja még, mik-kik lesznek benne, de majd kiderül. Számomra vagy előbb, vagy csak később. A lényeg, hogy én megpróbáltam!

Vélemény, hozzászólás?

