Panasznuku


Pénteken részleteztem hányatott sorsunkat, amely bejegyzésben ecseteltem az itteni lét égbekiáltó fájdalmait, amik aztán kellemes módon enyhültek még aznap.

(Az előző sor helyett írhattam volna azt is, hogy ápdét, de az nem tetszik annyira.)

Szóval a Telecomos szerelők péntek reggel megoldották a dolgot (bár nem biztos, hogy tökéletesen, mert amikor telefonálunk, az levágja a netet, de lehet, hogy csak az ADSL szűrő a rossz), azóta netezünk bőszen. Ha minden igaz, F1-et is tudok nézni még az este folyamán. Eddig elégedett vagyok a sebességgel is.

A TV ügy szintén még pénteken megoldódott, mert megkapták az alkatrészt a szervízben, és kora délután megérkezett a javított készülék. Azóta nem láttuk a fehér csíkot!

A 3. ügy azonban még mindig sokat forog a fejemben, de az hosszabb történet lesz úgy érzem…

Reklámok

4 thoughts on “Panasznuku

  1. Nah, tudom már ki lesz az, akivel F1-et fogok nézni! 😉 Már komolyan aggódtam, hogy hogyan fogok tudni futamot nézni, amikor azok többsége európai időre van optimalizálva. Remélem meg tudtad nézni, mert nem volt egy unalmas futam a monacoi sem!

  2. Ennek én is örülök, mert nálunk is főképp csak én lelkesedem a futamokért! A Monaco Grand Prix-t most fogom megnézni, délelőtt az időmérőt izgultam végig. Mivel élőben sehol sem tudom nézni, marad a letöltés, de hétfő-keddre szinte mindig megvan. Ráadásul így jobbak a közvetítők, bár én Palikot imádtam, de sok értelmes dolgot nem mondott 🙂
    Szóval ha mindketten Aucklandben leszünk, szervezhetnénk közös F1-nézéseket! Az első vendéglátást bevállalom, állom a Tuit is 🙂 (Ha bárki más olvasómat is érdekel a dolog, szívesen látom! – tudom tudom, de Kopuku road messze van 😦 )

  3. Visszajelzés: TV gondok « Martinisti's Blog

Vélemény, hozzászólás?

