TV gondok


Na, az elektronika kifog a helyi szerelőkön is. A TV-t ugyan visszakaptuk pénteken, örültünk is neki nagyon, főként asszem Bence, de hétfő reggel megjelent a már jólismert, ám kevéssé hiányolt fehér sáv a bekapcsoláskor. Nosza, amint beértem, írtam is Harvey (Norman)-nak, hogy ez nem járja, legyenek szívesek újra átnézni, de most kérnénk csereTV-t a javítás idejére.

Néhány órán belül jött a válasz, hogy nagyon sajnálják, a reparálócég hamarosan felhív, hogy mi lesz, és ha minden igaz kapunk csereTV-t.

Tegnap hívott dél körül a szerelő, hogy felvenné a Sonyt 1 és 2 között, van nála egy hasonló készülék, azt odaadja. Mondtam, akkor mehet. Nosza, ment is. Gabi elmondása szerint jóval barátságosabb fickó volt, mint a múlt heti, beüzemelte a cserekészüléket is (nem mintha nagy dolog lett volna), meg egyszerűen kedves volt, na! 🙂

Most várunk, de így kellemesebb várakozni, hogy az emberkének tudunk rendesen rajzfilmet rakni reggelente meg esténként. Meg persze egy-egy sorozatrész is sokkal élvezetesebb, mint egy 17.3 colos laptopon (pláne, hogy eközben én tudok rendesen számítógépezni ;-))

Reklámok

3 thoughts on “TV gondok

    • Szerintem fogalmuk sincs. Igazából azt sem tudom, sikerült-e nekik előhozni a problémát, vagy csak ültek rajta pár napot. Még jó, hogy küldtem képet nekik anno 🙂 Amúgy a hiba nálunk is leginkább reggel jelentkezik, a hosszabb éjszakai szünetet követő első bekapcsoláskor. Ha esetleg otthon leszek, mikor visszahozzák, megkérdezem, de Gabi még nem igazán tud technikai jellegű beszélgetésbe bonyolódni (szerintem nekem is nagyon kéne figyelnem, de talán megérteném).
      Más: megnéztem a Monaco GP-t, tényleg érdekes volt, sőt az utóélete is az! Benne vagy a közös nézésekben majd? Egy feltételem van, hogy mikor hétfő/keddre letöltöm, ne várjuk meg a hétvégét, mert azt nehezen bírnám ki 🙂

  1. Benne hát! 😉 Csak legyünk már mindannyian Aucklandben! A hétvégéig én sem tudnék várni, de akkor meg kell egyezzünk abban, hogy egyikünk sem nézi meg a hírekben korábban, hogy mi történt a futamon! 😀

Vélemény, hozzászólás?

