Gyíte paci! => dzsite => JITe csizma!


Logikát ne keressetek a címben, bár van benne, bár lehet hogy ezt már nem lehet annak nevezni. A lényeg, hogy 3 hete vasárnap megkaptam életem első gumicsizmáját, pont időben (Just In Time), mert másnaptól kezdve 2 héten át esett, ami nagyon macerás kutyasétáltatáshoz, így viszont jól vettem az akadályt.

Elsőre nem valami kényelmes viselet, de a név kötelez, sőt még jól is jött ki, hogy Wellingtonban hordok először wellington boot-ot! Azóta megszoktam, mi több megszerettem, szerdán már boltban is abban voltam! Jó ez a kiwi módi: nyáron mezítláb (egyesek télen is), vizes időben gumicsizmában. A kettő házasítását még nem próbáltam, de eleddig nem nagyon vonzott a dolog.

A kiskölöknek is van már, csak persze kisebb (neki előbb volt), ő is hamar megszokta, és sokkal egyszerűbb ráadni, mint a normál cipőjét. Már rendesen bele is jött az abban való szaladgálásba. Sőt! Péntek óta a lányoknak is van már! Meglehetősen lányos színű, de hozzájuk még mindig jobban illik 😉

Az elmúlt 25 napon kb. 45 alkalommal nagyon jó hasznát láttam, sőt igazából cipőben már a lábam is szétázott/megfagyott, de legalábbis nagyon megfázott volna, valamint a sporcipellőm is igencsak megviselt állapotban lenne. Lassan ez lesz a legtöbbet használt ruhadarabom…bár ahhoz nagyon sok időt kéne kint tölteni az esőben, ahhoz meg nem fűlik a fogam. Ma még jégeső is volt Wainuiban 😦 Tényleg itt a tél, de már kevesebb, mint 3 hónap van vissza belőle. Még ha nem is sokkal…

4 thoughts on “Gyíte paci! => dzsite => JITe csizma!

  1. és a hétköznapokban, mondjuk munkába menet is használod? Bár gondolom, ha ez nem kirívó eset, akkor csak annak furcsa, aki először látja az embereket gumicsizmában az utcán. (Mi itthon, csak a kertben, állatok körül tartjuk szokványos viseletnek.)
    Az esős időben nyújtott előnye abszolút megkérdőjelezhetetlen.

    • Munkába azért nem használom, ott még nem tartok! Azért a városban, hétköznap nem nagyon szoktak előfordulni gumicsizmás emberek. De a boltba menet nem feszélyezett a dolog egyáltalán. A funkcionalitás mindenekfelett! Amellett hogy hasznos és irtó mód nem elegáns, szabadon nyűhető, az ember kevésbé sajnálja, mint egy jó kis sportcipőt. Egyrészt mert nem túlzottan jellegzetes egyik “modell” formája sem, másrészt pedig viszonylag olcsón pótolható.

    • Ugyan nincs sok rutinom még az itteni életben, de az augusztusi nappalok Aucklandben egész elviselhetőek voltak az itteni időjáráshoz képest. Éjszaka meg valahogy csak beleheltem a takaró alatti területet, bár nem volt egyszerű, lévén enyhébbre számítottam, fűtésem meg nem volt. Most azért egy jó vastag takaróval meg elektromos lepedővel (plusz egy szerető alvótárssal) felvértezve könnyebben viselem még az itteni hideget is. Csak az ágyból ne kéne kiszállni időnként éjjel, mikor a kisember felsír. De legalább jó visszabújni.
      Meg ha már szeptember 1. lesz, akkor engem biztosan megnyugtat majd a tudat, hogy akkor már tutira kevesebbet kell várni a kellemesebb időre, mint június 8-án 🙂

Vélemény, hozzászólás?

