Takarékos kozmetikumhasználat – takarékos szóhasználattal


Bár semmi értelme, de gondoltam megörökítem eme jelentéktelen eseményt: a 2009 Augusztus 7-én, pénteken este, a Glen Innesben lévő PaknSaveben vett borotvahabom a mai nap során elfogyott. (Akik ismernek, tudják hogy nem igazán tartozik a kedvenc időtöltéseim közé, nomeg sokszor száraz borotválkozásban részesítettem magam.) Egész sokáig, majdnem 17 hónapig bírta. Rajtam a kozmetikai cégek nem nagyon fognak meggazdagodni (bár ha végignézek Rebeka fürdőszobai részlegén, igencsak el szoktam csodálkozni, mi mindenre megy el a pénzem…)

A hab utolsó használója az alábbi két képen láható:

Reklámok

3 thoughts on “Takarékos kozmetikumhasználat – takarékos szóhasználattal

  1. Ehhez a poszthoz csak egy smile-t tudok hozzátenni: 🙂

    Illetve még azt, hogy én nem használok már borotvahabot nagyon régóta, de valahogy átálltam rá és nincs is rá szükségem. Egy kis víz, aztán jöhetnek a pengék :)) Utána meg krémet szoktam használni, arcszeszt sosem.

  2. Csak a borotvahab maradt valahogy el, igazából már nem is emlékszem, hogy miért 😀 fél évig laktam koleszban, talán ott kezdődött… 🙂
    de a bio kozmetikumokat szeretem nagyon, illetve nem is kell, hogy bio legyen, csak vegan 🙂

Vélemény, hozzászólás?

