Fogyasztói lét morbid mozzanatai


Csak két apróság mára. Nemrég feliratkoztam egy csomó “napi akciós” oldalra (pl. GrabOne vagy a legújabb ilyen dili a TreatMe), amelyek sokszor tényleg jó ajánlatokkal bombáznak, de azért van egy-kettő, ami finoman szólva is “érdekes”, pl. a mai gyöngyszem:

Szóval már ezt is reklámozzák, de hasonló témakörben van egy másik apróság is, amelyet Silverdale felé autózva figyeltem meg.

Ez csak egy árlap:

Elnézést a nagyon gagyi minőségért, google streetview-ról van, nagyítással. Egészen pontosan innen. Ez az Auckland Memorial Park nevű temető bejáratánál látható tábla. Tudom, a képről nem lehet leolvasni az árakat, én sem emlékszem rájuk, de ha az ember arra autózik épp, és úgy gondolja hogy “Hmm… ez az akciós “telek” épp megfelelő áron van nekem! Előlegezzünk le rögtön kettőt! Bár elég csak egy is, ha túl nagyra hízom addigra, majd oldalt fordítva zuttyantanak bele.” – akkor ez esetben érdemes rögtön betérni és foglalni egyet.

Csak nekem irónikus/morbid/furi ez? 🙂

1 thoughts on “Fogyasztói lét morbid mozzanatai

Hozzászólás